fredag 23 oktober 2015

Att sticka ut



Nu är det inte jag som säger att jag sticker ut - verkligen inte! Men jag kan hålla med Helena på Fototriss. Mitt bidrag till förra helgens Fototriss sticker ut som en katt bland hermelinerna kan jag tycka. Likväl har jag hamnat i final i tävlingen. Yiipphhiieeee! Otippat – absolut. Välförtjänat – nja, till viss mån, eftersom det är ju mina återkommande skyltar från herrekiperingsbutiken vid Odenplan som bidrag till Skyltsöndag som nu uppmärksammas på en bredare front om man säger så.
Helenas motivering till finalplatsen:

”Ett bidrag som sticker ut. Gillar de röda bokstäverna och den historia som berättas!”

Tycker faktiskt att ni ska kolla de åtta finalisterna och rösta på bidraget ni tycker bäst om. Helena lägger nämligen ned ett otroligt arbete på ”trissen” och lyckas alltid med att ragga coola sponsorer. Det ska vi alla tacka henne för. Å ni – det gör inget alls om ni röstar på mitt bidrag;-) Vill helst inte komma sist om man säger så;-) Tack:-)


Fototriss


PS. Bilden jag lägger upp har absolut ingenting med inlägget att göra. Dessa häftiga speglingar hittade jag i fönstren på Scandic hotellet i Victoria Tower i Kista. DS.

15 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Verkligen häftiga speglingar :) med sol i :)
Har röstat! Så klart!
Önskar dig en skön fredagskväll!

Carita sa...

Grattis - vad roligt!
Jag har helt glömt bort fototrissen... kanske dags att återuppta igen?
Och man får puffa sig själv - tror bestämt jag ska rösta på dig :-)

Comsi comsa sa...



Självklart fick du min röst.... =))))

Anki sa...

Häftig bild... snyggt!
Och visst fick du min röst... så klart!

Kolonilotta sa...

Stort grattis till nomineringen! :)
Både du och Mia såg jag!
Nu måste jag in och titta och rösta...
Det har varit en tuff vecka. Har legat meat hela tiden. Men i torsdags fick jag lov att släpa mig upp och jobba. Idag känner jag mig tack o lov mycket piggare.
Så nu blir det mer inlägg på bloggen igen! :)
ÄNTLIGEN!!! ;)

Geddfish ♥ sa...

Grattis till nomineringen!
Du fick min röst, BP! Du har strävat så mycket och länge med den roliga skylten, som även för mig har en rolig historia, berättade det nyss för dig.
Lördagskram!

Unknown sa...

Grattis...du får min röst.
När jag hamnade i final förra året på färgen gul, hamnade jag sist. – Jag överlevde :-)
/kiki

Ama de casa sa...

WOW! Läcker bild - och stort GRATTIS till den välförtjänta finalplatsen!

Självklart har jag röstat på dig och den härliga skylten :-)

Beppan sa...

Så klart du sticker ut med ditt trissbidrag!
Hu coolt som helst. Grattis till finalplatsen!

Steve sa...

Visst sticker du ut. Inte minst genom att bilderna du lägger upp inte alltid har något med inlägget att göra. Det tycker jag är förvirrande befriande. Dagens bild är förvirrande läcker.

Var lägger jag min röst? Ja, på dig så klart.

Helena sa...

Bilden är riktigt läcker!
Nu är inte jag med i fototriss, men säger stort grattis! :-)

Marita sa...

Röstat på dig och så gillar jag speglingarna :-)

Mias Mix sa...

Grattis igen! Vilka superläckra speglingar du fått till här!!!

Anders W sa...

Ursnyggt! En riktig tavla, på riktigt alltså!

Anni sa...

Urläcker bild! Och grattis till silvret. Själv röstade jag på vinnaren :-)