måndag 21 december 2009

Det gäller att prioritera... när man är i final igen :-)))

När man har semester gäller det att prioritera:
Istället för att
- se till att avloppet blir fixat
- ringa för utbytte av packningar i två droppande kranar
- tömma MC-garaget
- städa ur frysen
- med mera...
...gjorde jag det här:
- skrev ett blogginlägg mitt på dagen, som ingen har läst
- byggde en snögubbe på balkongräcket (ja, jag vet att han ser lite ledsen ut, men snön var inte tillräck-ligt "klibbig"
- köpte en Nespresso maskin (yiieephiiie, äntligen!)
- handlade en fin Pappelina matta
- gick på en bloggrunda där jag med största glädje kunde konstatera att jag återigen är i...

...Final i Lördagslinsen
Den här gången var Herr Slump inte inblandad. Så jag är oerhörd glad och stolt. Jag menar förra gången vann jag ju utmaningen. Det känns faktiskt strået vassare nu - utan Herr Slump alltså. Röstfiske gäller även den här gången såklart: Kolla här, scrolla ner och klicka på nr 5 BP... om ni vill alltså ;-)

Har ni märkt nå't: jag har semester :-)))

5 kommentarer:

Jess sa...

Två inlägg på samma dag, det måste betyda semester! :) Jag ska också ha ledigt nu! Jippi!
Självklart ska jag gå in och rösta.
Fin snögubbe!

anne sa...

Nu har jag röstat!

Din snögubbe är söt! Är det russin till ögon och knappar?

Lissen sa...

GRATTIS kompis,du ser ju själv vilka fina bilder du tar. Herr slump får besöka någon annan.

Ps I have voted Ds

Nina sa...

Hej och tack för alla fina kommentarer hos mig! Tack för att du inte glömt mig :-) känns skönt! Har saknat dig oxå!
Otroligt fin bild som du hade med i Lördags-linsen! Skulle absolut ha vunnit tycker jag!
Hoppas du har en riktigt skön semester!

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Nej jag hade inte semester utan en hel del roligt för mig som du läst.

Kul att du gick till final, var tvungen att kika in och kolla i vad. I mjukt, hm det var ju inte riktigt du men det blev det i alla fall kul och nu när jag skulle rösta så verkade det vara försent, eller läste jag inte tillräckligt ordentligt.

Har du semester så har du ju prioriterat helt rätt och absolut i min smak och stil. Nu har ju inte jag semester mellan "arbetspassen" utan bara ledigt så jag får göra lite jobb någon dag då och då, när det ser ut att vara dags i pappershögarna här hemma. Det ser ut att vara dags NU men jag väntar åtminstone till en svart dag.