fredag 5 december 2008

Espresso-"war"











Espresso-kriget
Nespresso vs Tottes "Saeco Etienne Louis" och "Casa Bugatti Diva" vs Thords espressomaskin. Espresso-"kriget" har bara börjat! Vad det handlar om kan ni se på bilderna. Skitkul tycker jag då jag älskar "mina" två pryltokiga killar på jobbet, speciellt då de är coola och mycket trevliga.

Och vinnaren är .........
Personligen tycker jag att vinnaren är Bugattin (bilden överst). Älskar bilar och cappuccino = två stilrena italienare - finns det en bättre kombo!?? Kolla desginen bara... mmmmhhhh.
Måste dock medge att Thords maskin (nedersta bilden) - inköpt hos NK i Stockholm - inger den trygghet en svensk skåning egentligen behöver för att brygga en "äkta" italiensk/spansk/fransk espresso. Eller vad tycker ni!!??

PS. Imorgon ska ni få veta mer om skrivaren "Lycklig" som inte är köpt hos IKEA. En riktigt rolig (?!) historia. Så "stay tuned" tills imorgon och önska mig lycka till med mitt utställningsbygge imorgon. DS

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Klar vinnare är precis som du säger Bugattin. Helsjysst.
Kram MrsBettan